How Smelly Are Your Feet?

10 Questions | Total Attempts: 1187

How Smelly Are Your Feet? - Quiz

Oh my! you better not lie you young grasshopper!


Questions and Answers
  • 1. 
    Ooooooh mamamia! here we go again!!!!!
    • A. 

      Yeah yeah

    • B. 

      Oh my god?

    • C. 

      How is this going to help me to find out if my feet stinks?!

  • 2. 
    Do you wear sandals?
    • A. 

      Ehr.. no? its winter!

    • B. 

      SURE

    • C. 

      No..

  • 3. 
    Do you wear socks?
    • A. 

      Nope!

    • B. 

      Allways

    • C. 

      Sometimes

  • 4. 
    My donkey is funky!
    • A. 

      I know.. say hello from me!

    • B. 

      Get a grib!

    • C. 

      Okay?

  • 5. 
    Lets get zen! when did you last shower little bambijuice?
    • A. 

      Hmmmmmmmmm

    • B. 

      This morning!

    • C. 

      Yesterday or the day before yesterday`.

  • 6. 
    Do you like cheesy stuff? i mean like.. really cheesy..
    • A. 

      Ehr.. yeah, but.. not so cheesy..

    • B. 

      Sure thang!!

    • C. 

      No!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 7. 
    How is bigboy?
    • A. 

      He's fine - thanks for asking!

    • B. 

      What.. wait.. who?

    • C. 

      I dont know?!

  • 8. 
    Do you take good care of those feet?
    • A. 

      I do! i really do! believe me! they shine as the sun!

    • B. 

      I hate feet! they are ugly.. and disgusting! yidrark!

    • C. 

      I dont know.. i shower?

  • 9. 
    I look pretty damn chunkey
    • A. 

      Yep!

    • B. 

      Chunkey? i dont really know what to say!

    • C. 

      Im sorry, but i have to disagree!

  • 10. 
    Do your feet stink when you take of your shoes?
    • A. 

      I dont wear shoes!

    • B. 

      Yeah.. they really do.

    • C. 

      No?!

    • D. 

      All feet stink a little - if not your taking exellent care of them!

Back to Top Back to top