What Kind Of Rock Band Are You

9 Questions | Total Attempts: 148

Please wait...
What Kind Of Rock Band Are You

To see what type of hard cor band u might be inside fromm My Chemical Romance to Muse take this quiz and tell her friends.


Questions and Answers
  • 1. 
    Do u like black, red, skinny jeans, and hot lead singers?
    • A. 

      Yes, and I wonder who this hot guy is

    • B. 

      Nope, I'd rather have country star, then why am I taking this quiz

  • 2. 
    Do you like hip guys u might be from Canada ro England? Nice guitars and volcals?
    • A. 

      Yes, Who I must know!!!

    • B. 

      IDK I dont really are just get this test over with

  • 3. 
    Do you like a Bassit who is very popular and help make PANIC! at the Disco? And a band ho are like brothers?
    • A. 

      Heck yeah I know who r talking about too!:)

    • B. 

      Sure.

  • 4. 
    So this band is totally awesome they r so cool but broke apart this year so its just him and him, they love pun and rock and hip hop the lead singer is really cute and his nick name end with bear.
    • A. 

      Yay! I love him and him but I hope I get this band

    • B. 

      I have no idea what u r talking about

  • 5. 
    Do u like New Jerseyand ice cream?
    • A. 

      YEP!

    • B. 

      NOPE!

  • 6. 
    New changes and new life with new albums?
    • A. 

      Yes

    • B. 

      Idk

  • 7. 
    Do u like wathcmen?
    • A. 

      Heck yeah its so awesome

    • B. 

      Never heatd of it

  • 8. 
    Concerts that us major lighting and tatoos?
    • A. 

      Yes I know how it feel Im in a band

    • B. 

      I guess

  • 9. 
    Canadian bacon anyone or english tea pip pip cheero:)
    • A. 

      Bacon is where it at yo

    • B. 

      Tea is fine