Which Outsiders Character Are You? Quiz

10 Questions | Total Attempts: 64080

Which Outsiders Character Are You? Quiz - Quiz

Here, we have brought this amazing "Which Outsiders character are you quiz" for you. "The Outsiders" is a popular movie. It is a drama movie that was released in 1983. It has an amazing storyline with wonderful characters that are unique, and you can relate to them. In this quiz, according to your personality, you will get to see which character you are from this. Are you excited about this? ? Let's go!.


Questions and Answers
  • 1. 
    In your spare time, what do you do?
    • A. 

      Party

    • B. 

      Hangout with friends

    • C. 

      Watch movies

    • D. 

      I am a busy person.

    • E. 

      Relax

    • F. 

      Follow my friends

    • G. 

      Crazy fun

    • H. 

      A movie with friends

    • I. 

      Whatever I get to do.

  • 2. 
    Why do you like fighting?
    • A. 

      Just because I'm pretty good at it, doesn't mean I like it!

    • B. 

      I love smashing the other person to BITS!!!

    • C. 

      I do it only because I need to protect my family and my friends... and maybe because I want to...uh... you know... show off my...... muscles....

    • D. 

      It's like a contest, you know?

    • E. 

      I NEVER fight... only when I need to...

    • F. 

      I just do it because everyone else is doing it!!!

    • G. 

      I do it because it's fun... *laughs in a dark, evil way*

    • H. 

      I HATE FIGHTS!!! DIDN'T I TELL YOU THAT!?!

    • I. 

      Fights never solve anything... never...

  • 3. 
    What do you think you are? Why?
    • A. 

      A greaser... because I'm tougher than anything! I was born to be one!!!

    • B. 

      A greaser. Maybe because I'm poor... I don't know... I wouldn't really wanna be one though...

    • C. 

      A greaser... because my family and friends were pronounced as greasers... I'll never leave their side

    • D. 

      A soc because I'm rich... sometimes I wish I could be one without all the extra stress and problems you have

    • E. 

      A soc... just because I am one

    • F. 

      A greaser because I have to work full time to help pay off the bills

    • G. 

      A greaser cuz I am one and I use a lot of hair gel

    • H. 

      A greaser... I really don't know why... cuz it's pretty cool I guess...

    • I. 

      A greaser cuz it's frikin awesome and I wish I grew up in the 1960's!!!

  • 4. 
    Where would you want to go in life?
    • A. 

      Ummm... well I guess... I don't know! Does it look like I care where my life goes?

    • B. 

      I wanna go to college someday... get a job and raise a family...

    • C. 

      I don't care as long as I got my friends, I'm all set!

    • D. 

      I want to go to college.. no doubt about that... maybe become a medical assistant or something

    • E. 

      I'm gonna marry my true love... ASAP

  • 5. 
    Do you think your parent's understand you?
    • A. 

      No... all they do is fight and beat me up... why would they take the time to understand me?

    • B. 

      Ya, my parents understand me, and they love my siblings and me a lot... I love them back.

    • C. 

      Ummm... lemme think... NO!?!?! What are you saying? of COURSE they don't understand me.. I mean, they do as they please and think that just because they give me money, everything's gonna be okay...

    • D. 

      Yeah... they understand me quite well... and they discipline me real good too... so yeah, I guess...

    • E. 

      Yeah, considerin' my parents both full work time to keep our house in order and our landlord from kicking us out...

  • 6. 
    If your friend was beaten up by people, you've hated all your life, you'd...
    • A. 

      Look them up in the directory, and they'd better be sorry, or else I'm gonna...

    • B. 

      I'd hunt them down and kill them...

    • C. 

      I'd be threatened, but... I really don't do fighting...

    • D. 

      Oh, I would just jump whoever is related to them in any way... make them sorry for what they did.

    • E. 

      I hate fighting... I just said that, like, a billion times.

    • F. 

      I'd kick their sorry ---- all over the place for beating up someone close to me...

  • 7. 
    What if your friend had turned up dead or missing? What would you do in that type of situation?
    • A. 

      I'd be devastated, hurt more than ever that one of my closest friends was gone forever...

    • B. 

      If it was someone I really cared about... I would kill myself or something...

    • C. 

      If it was someone, I really loved, I'd be more shocked than anything.. One thing I'm most scared of is losing the ones closest to me, ya know?

    • D. 

      I'm not gonna lie. I'll probably start crying wondering why it had to be them that was taken from this world... why....

    • E. 

      I'd just, honestly, be confused, lost... looking for answers as to why I had to be the one experiencing it...

    • F. 

      I'd... I'd be speechless

  • 8. 
    Do you love your family? Why or why not?
    • A. 

      Yes, because they make me happy, and I just love them.

    • B. 

      I hate my parents. I'm an only child...

    • C. 

      Well, let's see... my father, man, he doesn't give a hang if I'm there or not... so... I think you know what my answer would be.

    • D. 

      I mean... I care about them... But ... sometimes, I wonder whether or not they care about me...

    • E. 

      Yes... They've given up their time for me and their money just for me to get into school, so... yes...

    • F. 

      Considerin' that my little siblings look up to me and my parents risk anything... yeah, I'd say I love my family.

  • 9. 
    Which character do you think you're most like?
    • A. 

      Two-bit

    • B. 

      Darry

    • C. 

      Soda

    • D. 

      Ponyboy

    • E. 

      Johnny

    • F. 

      Dally

    • G. 

      Steve

    • H. 

      Cherry

    • I. 

      Randy... oh no, wait, bob... no randy...sorry..

  • 10. 
    What's your favorite color?
    • A. 

      Gold

    • B. 

      Green

    • C. 

      Grey

    • D. 

      Brown

    • E. 

      Blue

    • F. 

      Black

    • G. 

      Red

    • H. 

      Purple

    • I. 

      Orange

    • J. 

      Other

Related Topics
Back to Top Back to top