What Kind Of Cartoon & Name, Attitude You Would Have Quiz

8 Questions

Please wait...
Cartoon Quizzes & Trivia

The quiz is to see what you would look like,act like and the name you'd have!


Questions and Answers
  • 1. 
    Have you ever had a bad,BAD day?
    • A. 

      YES,LIKE TODAY AND MAYBE TOMORROW>:(

    • B. 

      Actually all of my days have been nice and special :)

    • C. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • D. 

      Sometimes good sometimes bad

    • E. 

      GO AWAY EVERY DAY IS A BAD DAY T_T

    • F. 

      Yeah i guess

    • G. 

      Yeah plenty of times but i can't cry about it every day i just gotta keep moving :D

    • H. 

      As long as i have soda I'm fine :J)

    • I. 

      No never,NEVER :P

    • J. 

      ...i dunno

  • 2. 
    How do you travel?
    • A. 

      ...i walk ?.?

    • B. 

      YOU DON'T WANNA KNOW BUT I'LL TELL YOU ANYWAY I TRAVEL BY MY WATCH >:D

    • C. 

      CAR,HONDA,TOYOTA :D

    • D. 

      Gummi ship,no really i do :)

    • E. 

      Gummi ship,WAIT T_T darn it someone took it I'm the real one that does though >:D

    • F. 

      Bike

    • G. 

      Limousine WOOT WOOT :PPPPP

    • H. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • I. 

      Walking to help the environment :)

    • J. 

      Plane & Train

  • 3. 
    Do you like chocolate chip cookies?
    • A. 

      Yeah

    • B. 

      Yes but i don't eat them all the time :)

    • C. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • D. 

      No not really

    • E. 

      Kinda

    • F. 

      Double chocolate >:D

    • G. 

      ...maybe >.

    • H. 

      YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS I LOVE THEM I WANT SOME RIGHT NOW :d*EATS CHOCOLATE CHIP COOKIES*YUMMY :d :d

    • I. 

      Yeah i make them at my house,but i buy them from the store,then i make them :D

    • J. 

      NO

  • 4. 
    How fast do you run?
    • A. 

      Sorta fast -.-

    • B. 

      FASTER THAN THE SPEED OF LIGHT,BECAUSE OF MY MAGICAL WATCH OF COURSE >:P

    • C. 

      Don't ask personal questions it hurts my feelings T_T

    • D. 

      Fast>>>

    • E. 

      Faster then any of them D:

    • F. 

      Normal

    • G. 

      Same same same

    • H. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • I. 

      Slow T_T*cry's*

    • J. 

      Fast,swift,smooth

  • 5. 
    Which of these words describes you most,the bad side of you most?
    • A. 

      Confused

    • B. 

      TOO NICE AND SENSITIVE

    • C. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • D. 

      Different,wait is it good to be different ?.?

    • E. 

      Outcast :(

    • F. 

      Nothings bad about me>:P

    • G. 

      Lost...

    • H. 

      Unloved T_T

    • I. 

      Nothing i can think of

    • J. 

      Hopeless romantic puppy love issues T_T

  • 6. 
    What do you do if someone touches you on the shoulder?
    • A. 

      RUN unless its my girl :)

    • B. 

      THROW THEM OVER MY SHOULDER >:P THAT'S WHAT THEY GET FOR TOUCHING ME WITHOUT ASKING

    • C. 

      Turn around and see who it is DUHHH

    • D. 

      See who touched you...

    • E. 

      KILL THEM >:D

    • F. 

      Ignore them and move on

    • G. 

      Turn around

    • H. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • I. 

      Scream T_T

    • J. 

      Check and see who it is

  • 7. 
    Do you have a phone?
    • A. 

      Yeah O_o

    • B. 

      No T_T but, i want one

    • C. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • D. 

      Yes"-_-

    • E. 

      Yes

    • F. 

      I have a EVIL phone >:D

    • G. 

      No,but i don't want one

    • H. 

      SODA IS WAY BETTER THEN HAVING A PHONE D:

    • I. 

      I think so...i wonder where it went

    • J. 

      ..............................

  • 8. 
    Last question,what color are your eyes?
    • A. 

      I think they're blue

    • B. 

      Light blue

    • C. 

      Brown...

    • D. 

      Blue

    • E. 

      Black

    • F. 

      I don't know

    • G. 

      No answer for you >:(

    • H. 

      "WE ARE SIAMESE IF YOU PLEASE" ^.^

    • I. 

      T_T

    • J. 

      Green