What Emoji Are You?!? πŸ’•

Approved & Edited by ProProfs Editorial Team
The editorial team at ProProfs Quizzes consists of a select group of subject experts, trivia writers, and quiz masters who have authored over 10,000 quizzes taken by more than 100 million users. This team includes our in-house seasoned quiz moderators and subject matter experts. Our editorial experts, spread across the world, are rigorously trained using our comprehensive guidelines to ensure that you receive the highest quality quizzes.
Learn about Our Editorial Process
| By Lilyedita
L
Lilyedita
Community Contributor
Quizzes Created: 1 | Total Attempts: 1,644
Questions: 5 | Attempts: 1,648

Emoji Quizzes & Trivia

Ayye find out which emoji type you are bc yolo bæ (jk what am I even saying jUST YOU SHOULD TAKE THE QUIZ BC WERE PROBABLY LONELY INTERNET LOSERS LIKE MYSELF OKIE DOKIE BYE) πŸ˜‚πŸŒš


Questions and Answers
  • 1. 

    What do u like to do in your free time lol I make dumb quizzes bc I have no life hbu

    • A.

      Hang out with my friends and laugh about dumb stuff or watch funny videos or something funny ya feel

    • B.

      Idk u pretty cool u might play with yo pet or read a book or do something productive bc you a good person overall yass

    • C.

      FLIRT FIND CUTE BOY GET MARRIED BOYS YUM FLIRT WHAT

    • D.

      Eat junk food and stalk people on my phone and watch Netflix and like not move for three days lol I'm not weird

    • E.

      I hav no frands or a phone or anything so wat do I do

    • F.

      Let all the stress out and just cri

    • G.

      Ugh seriously can u not I'm not even in the mood for questions rn like ew bye I'm not even answering

    • H.

      DHJAKAK HATE PEOPLE AKKSKA

    • I.

      Puke

    • J.

      Chill out man sit outside & drink a smoothie just relax

    • K.

      OOH KILLEM IM FINNA TURN UP WIT MY BAES

  • 2. 

    Ohkay ohkay nice answer now what's yo favorite food tell meh

    • A.

      Dare me to eat anything I will lol

    • B.

      Something healthy probs

    • C.

      ANYTHING MY BF BUYS ME

    • D.

      Ice cream skjaka

    • E.

      Poop

    • F.

      I don't eat bc then I'll get fat no

    • G.

      The blood of all these peasants around me

    • H.

      I hate all foods ew

    • I.

      All food makes me puke

    • J.

      Idk pizza or something easy ya feel

    • K.

      Beer

  • 3. 

    Okie dokie then what's ur fav color?

    • A.

      Rainbow is a color rite?ΒΏ?

    • B.

      Light happy colors

    • C.

      Red & pink & boys

    • D.

      The color of my phone screen

    • E.

      Poo brown

    • F.

      I can't see colors thru all my tears awh sad

    • G.

      Black

    • H.

      I h8 all colors lol

    • I.

      Uhm white bc that the color of the hospital

    • J.

      Like blue or green

    • K.

      GOLD

  • 4. 

    So how's ur day going I guess now that we're getting to know each other

    • A.

      OMG YOU WILL NOT GUESS WHAT HAPPENED IT WAS SO FUNNY OMG DYING RN

    • B.

      Great!! how was yours?

    • C.

      IVE BEEN THROUGH 13881 RELATIONSHIPS TODAY

    • D.

      Just fantastic I love not moving out of my bed for 24 hours it's gr8

    • E.

      Pooppudiaia

    • F.

      Terrible

    • G.

      Tf man lame tbh I don't feel like answering all these questions

    • H.

      HORRIBLE UGH

    • I.

      I puked like 274829 times

    • J.

      Pretty cool ya feel

    • K.

      TURNT UP OMF IM HIGH

  • 5. 

    Oke friends this is probably the last question I'm so sorry this time has come to an end bc so many ppl to interview but anyways... how  have u enjoyed your experience with this quiz??

    • A.

      It was really funny lol I read all the answers and just like wtf ppl

    • B.

      It was really nice! Kind of strange through...

    • C.

      LOVED IT LOL ALMOST AS MUCH AS I LOVE BOYS

    • D.

      It was super btw I'm stalking u rn I see u in ur bedroom hehehhe

    • E.

      I luv it I am poop

    • F.

      Well it made me sad sorry

    • G.

      Uhm boringgggg

    • H.

      I HATE YOU AND THIS DUMB QUIZ

    • I.

      I puked in between every question oops

    • J.

      Swaggy

    • K.

      SO FUN AYYYHE

Quiz Review Timeline +

Our quizzes are rigorously reviewed, monitored and continuously updated by our expert board to maintain accuracy, relevance, and timeliness.

  • Current Version
  • Mar 21, 2022
    Quiz Edited by
    ProProfs Editorial Team
  • Mar 24, 2014
    Quiz Created by
    Lilyedita

Related Topics

Back to Top Back to top
Advertisement
×

Wait!
Here's an interesting quiz for you.

We have other quizzes matching your interest.